SD

SD
@benkisacaSD
“Çizgilere basmadan yürümeye çalışan insanlardan”
"Açılacaktım, konuşacaktım, kalbimi sinemden söküp eline verecektim, al, senindir diyecektim, beni gör diyecektim, beni sev, beni öldürme artık."
Sayfa 193 - Can·Kitabı okudu
Aşk
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Şimdi sen kalkıp gidiyorsun. Git. Gözlerin durur mu onlar da gidiyorlar. Gitsinler. Oysa ben senin gözlerinsiz edemem bilirsin.
Sayfa 19
Memleketin ancak okuyup yazmakla kurtulacağına inananlardanım.
1000Kitap
Ama birine görmek istemediği bir şeyi nasıl gösterebilirsin, o gözlerini kapıyorsa?
"İnsan kendini neye mecbur hissediyorsa onu yapmak zorunda. Ben sana şöyle yap diyemem. Bence şans ya da uğursuzluk diye bir şey yoktur. Bu dünyada doğruluğundan emin olduğum bir şey var, o da, kimse kimsenin hayatına karışmamalı. Her şeyi kendi yapmalı insan. Belki ona yardım edilir ama şunu yap denemez."
Sayfa 276