İnsanlar bu dünyada O'nun yüceliğini ve güzelliğini (cemalini) göremezler. Cennette O'nu gördüklerinde ise bu onlara, içinde bulundukları bütün nimetleri unutturur. O an O'nun dışında hiçbir şeye dönüp bakmazlar. Eğer yeryüzündeki nur perdesi olmazsa yüzündeki o nur, kendisine bakan bütün gözleri yakardı.
Okurken büyük bi heyecanla okuyup bırakmak istemediğim bi kitap. Öyle sardı. Sanki karşınızda birisi varda sohbet ediyormuşsunuz gibi. Vaazları insanı düşündüren gerçekleri görmesine (İnşaAllah) vesile olan bi kitap.. Kesinlikle en başta okunması gereken kitaplardan..