10/10
·312 syf.··
2026 8. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 22 Nisan 2026 11:15
Bu kadının kalemi inanılmazzzz... az önce ne okudum bennnnnnnnn hala şaşkınım yani gerçekten beynim zonkluyor NE OKUDUM BENNN abby sen ne yaptınn peki sonu o nasıl bi son uzun süre etkisinden çıkamam ben bu kitabın bir de şu an kulağıma ağlama sesi geliyor acaba Şakıyan Kumlar Körfezi'ndeki çocuklar mı
Kitap
Güzel ÇirkinAlice Feeney · Yabancı Yayınları · 20252,007 okunma
Puan vermedi
#KİTAP TAVSİYEM "GÖBEKLİTEPE'NİN KAYIP MÜHRÜ" #ALINTILAR #Bazı yollar vardır ki, daha ilk adım atılmadan çok önce yazılmıştır. İnsan bazen kendi seçimleriyle ilerlediğini sanır, oysa kader çoktan yola işaretlerini bırakmıştır. Siz de... Burada olmanız gerektiği için buradasınız. Attığınız her adım, yaşadığınız her tesadüf, karşılaştığınız her kişi bu anı hazırladı. Kimi yollar insanı çağırır, kimi sırlar insanı seçer. Sizin yolunuz da çoktan sizi seçmiş durumda... #Tarih, sandığımız kadar kopuk değildir, uzak görünen coğrafyalar, bazen aynı göğe bakar... #Ben seni seçmedim... Kalbim seçti. Bunun nedenini bilmiyorum;çünkü hisler açıklanmaz, sadece yaşanır... #Mürekkebin solmaya yüz tutmuş izleri, sanki yüzyıllar öncesinden ona bir şeyler fısıldıyordu.. #İnsan zihni, bazı gerçekleri taşımak için yeterince güçlü değildir... #Hayat, küçük anların içindeydi;bir fincan kahvenin buharında, sokaktan geçen bir çocuğun sesinde, akşamüstü pencereden süzülen solgun bir ışıkta... #Sessizlik, ayrılığın kendisi olmuştu... #Ve bazen, en sessiz söylentiler en büyük güçleri saklar... #Uzak görünen coğrafyalar, bazen aynı göğe bakar... #Bazı gerçekleri ortaya çıkarmak, birileri için dayanılmaz derecede tehlikeli olabilir... Bazı soruların cevabı onları sormaktan geçer... #Bazı gerçekler,zamanı geldiğinde açılır.. #Kader bazen irademizin dışında işler. Bazen de kaderi çizen irademizdir. Bu ikisi arasındaki çizgi keskin bir bıçak gibidir ki akıl ve sır ermez... #Geçmişin sıcak hatıralarıyla bugünün belirsizliği iç içe geçmişti... #Bazen tarihin içinde kaybolan şeyler, kendini sadece belirli kişilere açar... #Tarih, bazen bir insanın içinde yaşar. Kanında, genlerinde, mirasında... #Masallar,bir gerçeğin gölgeleriymiş... #Gerçek değişmez... #Her kim seddi aşarsa, yaklaşan tehlikeye hazır
Göbeklitepe'nin Kayıp MührüMetin Aydın · Mythos Kitap · 202518 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
10/10
·144 syf.··
2026 2. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 11 Ocak 2026 00:00
10/10 Selaaam yeni kitap yorumu ile yine bennn Bugün, kapağını açtığınız andan itibaren sizi alıp tarihin tozlu koridorlarına götüren bir eserden bahsedeceğim. Daha önce Osmanlı tarihinde yaşamış kişilerin ünvanları nereden geliyor hiç düşündünüz mü? Mesela; 28 Mehmet Çelebi, Lagari Hasan, Patrona Halil, Şeytan Döven Aydın Reis, Kabakçı mustafa vb. ünvanları nereden geliyor? İşte bu soruların cevabı bu kitapta. Ama şuna değinelim her ünvan onurlandırıcı değildir, bazıları alay ve aşağılama için verilmiş ünvanlar. Benim bu kitap ile ilgili sevdiğim bir diğer şey ramazan hocanın araştırmaları da karşılaştığı belirsizlikler bile dürüstçe ifade ediyor olması oldu. Kitabın dili oldukça sade ve akıcıydı. Ben okurken altını çizdiğim ve araştırmak üzere not aldığım yerler bile oldu. Eğer tarih merakınız varsa mutlaka elinizin altında olması gereken bir kitap.​ Emeğine, kalemine sağlık Ramazan hocam! Ramazan Yetgin Her zaman söylediğim gibi kitapla ve sevgiyle kalın...
NâmıdiğerRamazan Yetgin · Tarihsel Yayıncılık · 2023133 okunma
10/10
·320 syf.··
2025 106. kitabı
Kira ve Bennett. Üfff kesinlikle serideki favorim bu yaa net buuu. Kira için ayrı Bennett için apayrı sevgi var içimde. İkisini de okumak. Kendilerini bulmaları, hatta birbirlerini bulmaları o kadar tatlıydı ki. Özellikle Bennett'in, Kira'ya olan davranışları eridim bittim yok oldum bennn. Finitoooo bennn( Bennett herkese senden diliyorum bebisim) Kaderin gerçekten de bazen şahane planları olabiliyor. Yazar bunu o kadar güzel işlemis ki okurken yumuş yumuş oldum yahu. Noel temalı olsun, mucizevi bir aşk okumak istiyorum diyorsanız aslaaa kaçırmayın. İyi ki okumuşum diyeceksiniz iyi kiii.
Yılbaşı Ağacı ÇiftliğiLaurie Gilmore · Juno Kitap · 2025437 okunma
8/10
·176 syf.··
2025 33. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 13 Eylül 2025 00:00
10/8 Ay niye 8 çünkü çok voov olmadım ama o kadar güzel bir emek var ki 8'den daha düşük asla olmazdı. Sineroman formatında yazılan ilk eserimiz. İlk başta bir garipsemiştim ama sonra aklıma benim zaten tiyatro metni okumayı çok sevdiğim geldi ve Sineroman ne kadar garip olabilir ki dedim. Tabi ki bir tiyatro metni değil. Aradaki en büyük fark sineroman da kendinizi yönetmen gibi hissediyorsunuz ve çizimleri sağ olsun tüm karakterleri gözünüzde canlandırabiliyorsunuz. Hayal gücünüz yüksekse epey keyif alabilirsiniz. İlk kitap evrene giriş gibi oldu öyle çokta bir şey anlamıyoruz. İkinci kitabı da aldım onu da bir an önce okuyacağım. Ben yıllar yıllar önce Külahta Erimiş Dolunay olarak okumuştum ve o zamandan beri Arın'cıyım. En büyük ship tabi ki Arın ve Melina. Melina'yı çok tatlı buluyorum ama kendisinin gerek çevresi gerek ailesi yüzünden hastalıklı düşünceleri var umarım seri boyunca iyi ve mutlu olduğunu görürüm. Birde bennn ilk kitaptan bazılarını shipledim ama hepsi bxb shipi ama olsundu. Kısaca söyleyeceklerim bu kadar dizi ve roman arasında kalırsanız kesinlikle sineroman okuyun ve bu türe bir şans verin derim.
Kozmos 1Büşra Yılmaz · Epsilon Yayınevi · 2025162 okunma
7/10
·376 syf.··
2025 32. kitabı
·
6 saatte okudu
·
Okunma: 29 Ağustos 2025 21:05
Bilmem kaç zaman sonra yine ben yine ben yine bennn jdlajxşqjd Evett hemen kitabın incelemesine geçiyorum. Kitap "sözde" fantastik kurgu ama tamamen "sözde" gerçekten sözde yani dümdüz normal insanları konu alarak yazsalardı da olurdu sadece sahte eş gibi davranma sebepleri ve 1-2 nokta farklı şekilde yazılırdı o kadar ama o noktaların farklı yazılması kitabı da değiştirmezdi yani fantastik olsun diye, fantastik kitap olarak gözüksün, fantastik okumayı sevenler öyle düşünerek okusun diye yazılmış gibi hiç değilse benim için öyleydi ben fantastik kurt adam var diye başladım hiç istediğim gibi de değilmiş yani genç kurguymuş ve kitabı yarım bırakmamak için de okudum devam ettim. Bunun dışında kitabı "genç kurgu" gözüyle bakarsam gayet iyi çerezlik bir kitaptı birkaç saatte çok rahat biter birkaç gün sürmeyecek tek bir kitap arıyordum ve tam istediğim bir şekilde bulmuş oldum. Baş erkek karakterimiz, Alfamız(Alfa dediğime bakmayın sürüsü falan yok bu kitapta Alfa tanımı biraz farklı ele alınmış) Noah ben bayıldımmm normalde kitaplarda aşk konusunda kız karakterin duygusu bana hemen geçer "tamam bu kız aşık olmuş" derim ama erkek karakterinin aşık olduğu konusunda hemen emin olamıyorum duygusu bana geçmiyor bu kitapta öyle olmadı Noah'ın aşık olduğunu hemen anladım o duyguyu hemen hissettim gayet iyiydi. Genel olarak bakıldığında güzel bir yaz gününde okunulabilecek güzel bir çerezlik kurguydu. Beğendim öneririm. Tek kitap
1000Kitap
Sahte EşLana Ferguson · Nox Yayınları · 2025427 okunma