Hayat sadece doğumdan ölüme kadar geçen süre midir ? Belki de sadece bu değildir . Bence hayat pişmanlıktır , hüzündür , gözyaşıdır , yalnızlıktır , bazen sevinçtir , mutluluktur . Bazen en büyük kabusundur . Ve bazen de uğruna koşmaktan yorulduğun upuzun bir yoldur hayat .