İnsanları tanımak isteyecek kadar iyi niyetli olmaktan ve hümanist duygulardan arınmam gerekiyor..
Keşke tanımasaydım geç kalınmış bir cümledir ve geç kalmaktansa hiç başlamamak daha iyidir.
Dinde asmak kesmek olsaydı en sapkın kavme sahip olan Lut hepsini kılıçtan geçirirdi..Ama Allah teala ne dedi?
"Sen o şehri terket ve onları benimle başbaşa bırak.Biz o şehrin altını üstüne getirecegiz. "
Hadi yallah şimdi iftiracı köpekler!Din öldürmeyi emretmez!