Beray

Beray
@beraye
İki ömrüm olsun isterdim. Biri yaşamak diğeri okumak için.
Böylece hayatın mektup çağı da kapandı Zaten kimsenin de bir mektuba yazacak kadar içi kalmadı..
Şiir