Ebrar Yalçın

Ebrar Yalçın
@bercestemisali
𝓚𝓸̈𝓹𝓻𝓾̈𝓵𝓮𝓻 𝓴𝓾𝓻𝓶𝓪𝓵ı𝔂ı𝓶 𝓤̈𝓶𝓲𝓭𝓲𝓶𝓲𝓷 𝓭𝓪𝓵𝓰ı𝓷 𝓸𝓻𝓶𝓪𝓷𝓵𝓪𝓻ı𝓷𝓭𝓪..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şimdi Yunus Emre ile.. başlayalım~
Benüm bunda karârum yok ben bunda gitmege geldüm Bâzirgânam metâ'um çok alana satmaga geldüm Ben gelmedüm da'vî-y-içün benüm işüm sevi-y-içün Dostun evi gönüllerdür gönüller yapmaga geldüm Dost esrigi deliligüm âşıklar bilür neligüm Degşüriben ikiligüm birlige bitmege geldüm O hocamdur ben kulıyam dost bağçesi bülbüliyem Ol hocamun bağçesine şâd olup ötmege geldüm Bunda biliş olan cânlar anda bilişürler-imiş Bilişüben hocam-ıla hâlüm arz itmege geldüm Yûnus Emre âşık olmış ma'şûka derdinden ölmiş Girçek erün kapusında hâlüm arz itmege geldüm
Alıntı
Ebrar Yalçın
Benim bu dünyada kalmaya niyetim yok, ben buradan gitmeye geldim Ben bir tüccarım, manevi malım çoktur, alacak olana satmaya geldim Ben buraya dava gütmek için gelmedim, benim işim sevgi içindir Dostun evi gönüllerdir, ben gönüller yapmaya geldim Dost esrikliğiyle olan deliliğimi ve ne olduğumu ancak âşıklar bilir Benlikteki ikiliği değiştirip, "Bir" olana ulaşmaya geldim O(Taptuk Emre) benim hocamdır, ben onun öğrencisiyim, dost bahçesinin bülbülüyüm O hocamın bahçesinde neşeyle ötmeğe geldim Bu dünyada tanış olan canlar, ahirette de tanışırlarmış Hocamla dünyada tanışıp, halimi ona arz etmeye geldim Yunus Emre âşık olmuş, sevgilinin derdinden ölmüş Gerçek erin kapısında halimi arz etmeye geldim
Şiir...
Elinde kör bir bıçakla kovalıyor kış yazı, yaz güzü Gülmüyor hiçbir mevsimin soluk yüzü En güzel yerinde kesiliyor er kişinin sözü İnsanın, insandan kaçtığı yerdeyim... İsmail Karasu
Şiir
Ebrar Yalçın isimli okura yanıt verildi
Ebrar Yalçın
İsmail Karasu listeme ekliyorum kitabınızı hocam. Güzel bir zamanda okuyacağım inşallah.