Küçük Prens.. Okuduğum en güzel ve kaliteli kitaplardan biriydin. Seni daha akli olgunluğum tam oturmamışken okumuştum. O zaman bile çok etkilenmiştim. Her yaşta farklı tatlar bırakıyorsun. Bir kere okunup rafa kaldırılacak kitaplardan değilsin. Benim için her zaman özel bir yerin olacak..Herkese tavsiye ederim..