Berfin

Berfin
@berfwashere
Öğrenci
Hacettepe Üniversitesi
80 okur puanı
Eylül 2019 tarihinde katıldı
Bir cümle kaldı yalnız aklında: "Güzel bir gün ve ben yaşıyorum."
Reklam
Bir yararı dokunuyor mu bizlere? Selim başını salladı: Öldükten sonra neyin yararı dokunur ki?
Sustu. Konuşmak gereksizdi. Bundan sonra kimseye ondan bahsetmeyecekti. Biliyordu; anlamazlardı.
Huzurunu yaşadığı günde bulamayan insana kurtuluş yoktu.
İnsanlar haksızken daha çok bağırırlar.
Reklam