BERİ

BERİ
@beri_47
~ты и я и мы
"Ben bundan zevk almıyorum." "Neden alıyorsunuz?" "Sana bakmaktan." "Bu geçici bir ilgi olmalı." "Ben de öyle olmasını dilerdim,gün ışığı."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Benden istediğin,hiç mi bir şey yok? Benden bir şey iste,Mine.N'olursa." "Şarkı sözü yaz."Diye mırıldandım. "Ne?" "Şarkı sözü yaz,ismi de 'Rengarenk Acılar' olsun."
Normal büyümedik ki normal tepkiler verelim.
"Anlamıyorsun,çok zor." "Zor olan ne?" "Seni içimde tutabilmek."