Beril

Beril
@beriloksz
İnsan hiçbir şeye alışmamalı,Eduard.
“belki de… en yakın hissettiğimiz insanlar karşısında… en çok utanç duyuyoruz.”
Alıntı
Reklam
Bir insanın itiraf etme cesareti olamayacağı ve işin ucunda bir tehlikenin olduğunu bile bile bir suçu nasıl işleyebileceğini hâlâ anlamış değilim.
Alıntı
Ve bir şeyi saklamak, söylemekten daha ağır gelir insana.
Alıntı
Korku cezadan çok daha fazla ürkütücüdür, çünkü ceza kestirilebilir bir şeydir, ancak korku belirsizdir ve o gerginlik sonsuz bir dehşet duygusu yaratır.
Alıntı
Kendi kaderi de böyle değil miydi, kendisini de yasak olan şey cezbetmiş ve felakete sürüklememiş miydi?
Alıntı
Reklam