Beril

Beril
@beriloksz
İnsan hiçbir şeye alışmamalı,Eduard.
Fakat biraz önce dediğim gibi, acıların tamamı korkaktır, yaşamaya dair güçlü istek karşısında geri adım atarlar çünkü bedenimizi çepeçevre saran yaşama isteği, ruhumuzdaki ölüm tutkusundan çok daha güçlüdür.
Sayfa 110·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Minnettarlık, insanlarda bu duyguyu hissetmek artık çok nadirdir ve özellikle en çok minnet duyanlar bunu pek ifade edemezler, şaşkın bir şekilde susarlar , utanırlar ve duygularını gizlemek için de bazen öylece durup kalırlar.
Sayfa 74·Kitabı okudu
Ne olursa olsun ev evdir. Senin ait olduğun yerdir.
Sayfa 25
Eğer öğrendiğim bir şey varsa, o da zamanın bir şeyleri olgunlaştırdığıdır.
Sayfa 25
Ömrünün geri kalanı boyunca acı çekebileceğin gerçeğini kabullenmek zorundasın.
Sayfa 17