Sevdim ben yeni yaşımı şimdiden, ayaklarımın yere daha sağlam basmasını. Hayattan zevk almayı, kendi içime dönmeyi. Daha önce benim için önemli olan şeylerin aslında ne kadar da boş olduğunu. Yaşadığım iyi, kötü, mutluluk,acı ,heyecan her duygunun içimde bir yeri olduğunu ve yaşayıp öğreneceğim anlayacağım daha çok şey olduğunu... Yeni yaşım bana neler katacak, benden neler götürecek bilmiyorum ama bundan sonrasının, bundan öncesini aratmamasını diliyorum. Sevdiklerimle beraber mutlu yaşlara ! 🌿