Şu an aklıma Hababam sınıfında çok kısa bi sahne var adınız asiz mi diye o geldi birden
Şu dakika aşırı komik geliyo durduk yere neşelendim bırakıyorum belki gülersiniz 😀
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan umudunu kaybetmek istemez. Her şeyin iyiye gideceği inancı insana özgü bir fantezidir ve belki de insana özgü olan işlerin düzelmeyeceği bilincine bağlıdır. İnsan ölümden kaçamayacağını bilen tek hayvandır. İnsan bunu yapamadığından umudu icat etmiştir.