Berivan

Berivan
@berivanbakirhan
‘Yaşamak,arzuladığım gibi ya da hiç yaşamamak-bunu istiyorum’
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Birçok şeyi yarım yamalak bilmektense,hiçbir şeyi bilmemek daha iyi! Başkalarının insafına kalmış bir bilge olmaktansa,kendi başına bir deli olmak daha iyi!
“Onu en çok seven ve ona en düşkün olan,şimdi onu en çok kaybedendir.”
Tüm hayvanların erdemlerini yağmaladı insan:tüm hayvanların içinde insanın işi en zordur böylece.
Yaşamak-havanda su dövmektir; yaşamak-kendi kendini yakıp kavurmak ve yine de ısınamamaktır.