Öncelikle şunu söylemeliyim ki kitap bende büyük hayal kırıklığı yarattı.Bitirmek için savaş verdim diyebilirim.Konusu,anlatımı gayet sade ve akıcı fakat edebi yönü olan bir kitap değil.Benim beklentim bu yönde olduğu için yanıldım sanırım.Eğer bi kitap okuyayım olay aksın gitsin diyorsanız kesinlikle okumalısınız,verdiği mesajlar da gayet doğru ve olması gerektiği gibiydi fakat edebi yönü ağır bir kitap okumak istiyorsanız tavsiye etmem o yönü ağır basmadı bende.Keyifli okumalar...