"İnsanın gerçekten acı çekerken, hangi nedenle olursa olsun acısının artmasını istemesi mümkün müydü?"
Winston kendine bu soruyu sorarken, Julia'yı kurtarmak için çektiği acının iki katını çekip çekemeyeceğini düşünüyordu. Sonrasında dirseğine yediği bir job darbesiyle cevabı buldu.
"İnsan hiçbir zaman, hiçbir nedenle acısının artmasını isteyemezdi."
İnsanın kendinden çok sevdiğini savunduğu, hatta belki de gerçekten canından çok sevdiği halde, acının iki katına katlanmak istememesini nasıl yorumlarsınız?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!