Ülkem insanının yazım konusunda kendini biraz daha geliştirmeye ihtiyacı var. Wattpad’de yazılmışmhikayelere benziyor sanki. Betimlemeler biraz daha kullanılsaydı çok daha iyi yerlere gelebilecek bir kitap ne yazık ki olmamış. Araştırmalar daha derinlikli yapılsaymış.. buna benzer söyleyebileceğim çok şey var. Okuyun diye tavsiye eder miyim.. yani işte.. okusanız olur.