dilekberraikra

dilekberraikra
@berraikra
İnsan çok yalnız kalırsa tozutur, hasta olur sonunda!
Reklam
Biri bana kötü davrandığında kendimi savunabilirim ama övgü ve iltifatlar karşısında savunmasızım.
Aile hayatı ailenin en hasarlı ferdinin etrafında organize olur.
Benim konumumun zayıf olması sizinkinin güçlü olduğunu göstermez.