dilekberraikra

dilekberraikra
@berraikra
Reklam
Hayatın akısına kapılacağım. Yaralarım alıştığım, güzel anlara kabuk bağlayacak. Çünkü geçmişte yaşarsam, hayatta kalamam.
İnsan çok yalnız kalırsa tozutur, hasta olur sonunda!
Biri bana kötü davrandığında kendimi savunabilirim ama övgü ve iltifatlar karşısında savunmasızım.
Aile hayatı ailenin en hasarlı ferdinin etrafında organize olur.
Reklam