Insan,hayatinin hangi safhasinda olursa olsun,annesinin nazarında hep bir çocuktur.Gercekten mert bir yaratılışa sahip bir erkeğin ağlayışı kadar kadinda acima duygulari uyandıracak bir şey düşünülemez.Hele hele o kadin anne olursa....
Ağlamak,uğradığımız felaketlere karsi vücudumuzda kalan kuvvet kalıntılarının bir feryadıdır.Ağlayamadigimiz zamanla,biz de o gücün mahvolduğu vakitlerdir ki onun yerine var olan bu etkili sessizli,en şiddetli acıların sebep olduğu gözyaşlarından bile daha yakıcıdır.