dilekberraikra

dilekberraikra
@berraikra
...ağaçların,çiçeklerin ağzı sıkıdır.Insan degil ki ihanet etsin.
Sayfa 96
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Insan,hayatinin hangi safhasinda olursa olsun,annesinin nazarında hep bir çocuktur.Gercekten mert bir yaratılışa sahip bir erkeğin ağlayışı kadar kadinda acima duygulari uyandıracak bir şey düşünülemez.Hele hele o kadin anne olursa....
Sayfa 80
Ağlamak,uğradığımız felaketlere karsi vücudumuzda kalan kuvvet kalıntılarının bir feryadıdır.Ağlayamadigimiz zamanla,biz de o gücün mahvolduğu vakitlerdir ki onun yerine var olan bu etkili sessizli,en şiddetli acıların sebep olduğu gözyaşlarından bile daha yakıcıdır.
Sayfa 23
Insanlar akılları ile değil de zenginlikleriyle taninmaya,büyüklenmeye kalkışırsa,bunun sonu kötü olur.
Paranin hüküm sürdüğü yerde,güzel söze ve güzelliğe yer kalmaz.
Sayfa 67