Kendini boşuna harcamış olur insan,
Dilediğine erer de sevinç duymazsa.
Yıktığın hayat kendininki olsun daha iyi,
Yıkmakla kazandığın şey, kuşkulu bir mutluluksa
"Irkımız dediğin şey, hayatta kalmayı başarabilen yüzsüzlerden başka bir şey değil.
Bir yandan gelişiyor ama.
Çürümesi beni daha çok ilgilendiriyor.
Peki ya sanat?
Bir hastalıktır.
Aşk?
Bir yanılsama.
Din
İnancın yerini alan bir moda.
Sen tam bir kuşkucusun
Asla!Kuşkuculuk imanın başlangıcını oluşturur.
Peki, nesin sen?
Tanımlamak kısıtlamaktır."
Herhangi bir deneyimin en kötü kısmı artık dayanamayacağınızı hissettiğiniz andır yani artık dayanamayacağınızı hissediyorsanız zaten en kötü anı yaşıyorsunuz demektir kendinizi gitgide daha iyi hissedeceğiniz zamanlar gelmiştir