berra

berra
@berranisan

berra

, bir kitabı yarım bıraktı
%37 (157/416 syf.)
Peyami Safa
8.6/10 · 27,3bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

berra

, bir kitap okudu
10/10
·441 syf.·
14 saatte okudu
·
2021 48. kitabı
K. Kübra Berk
8.9/10 · 3.003 okunma
8/10
·288 syf.··
2021 47. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 25 Eylül 2021 18:22
Selam! Kitabın konusu arka kapakta çok net bir şekilde açıklanmış. O yüzden bundan bahsetmeyeceğim. Kitap Wattpad’ten çıkmış, dolayısıyla çok şey beklemeyin. Wattpad’teki içerikleri göz önünde bulundurursak eğer; bu bir şaheser! Kitaptaki karakterler hakkındaki düşüncelerime geçiyorum: Şüphesiz, “Stella, salak mısın?”dediğim çok yer oldu. Özellikle en başlarda… Drew’dan pek bahsedilmedi. Bu kötü. Ben sevmiştim onu. Cara’nın her şeye rağmen böyle pozitif kalabilmiş olması gerçekten güzeldi. Umudu kaybetmemek gerçekten önemli. Ah Cara, güzel prensesim. <3 Oliver, çok dengesizdi. Her fırsatta “Yeter.” dedim. Özellikle galaya gidecekken yaptığı… Ah be Stella! İyi dayandın bu aptala. Xander ile JJ bazenleri “Sen sus.” dedirse de ikisi de çok tatlıydı. Alec… Alec! Alec, sen benim favorimsin. İnternet deyişiyle, düştüm sana! Ah Alec! Sen… Sen mükemmelsin. Seni nasıl anlatacağımı bilmiyorum. Her neyse, keşke ondan daha fazla bahsedilseydi. Çünküüüü ona BAYILDIM! Ayy çok sevdim ben onu. Kitap güzeldi aslında. Sadece beklentileriniz yüksek olmamalı. Tam yazın okunacak bir kitap. Gerçi ben sonbaharda okudum. Her neyse… İyi akşamlar ve keyifli okumalar! <3456789
GönülçelenlerAli Novak · Yabancı · 2021169 okunma
Uçarca herkes bu kitap ile ilgili inceleme yazmış. hepsi yüksek puan vermiş. hepsi aynı sıralarda paylaşmış. bu bir rastlantı mı, yoksa bir "taktik" mi?