Beste Demir

Beste Demir
@bestedemir
Niçin yatmıştı Bülent'le? Sonra, daha sonra karnının, teninin coğrafyasını iyice tanımakta kendisine yardımcı olan ötekilerle, niçin? Ah niçin bir iz arıyoruz, niçin nedenler, sonuçlar, niçin anıları, andıkça yaşaran gözler aryoruz? Bir yüreğin sıkılmasını, avuçların terlemesini, boğazın kurumasını, beynin çatlarcasına zonklamasını istiyoruz? Bekliyoruz. Niçin geriye dönüp bakmak; geriye dönüp bakınca arkada önemli bir şey bulmak istiyoruz?
Sayfa 105·Kitabı okudu
Reklam
“Örneğin ölüversem şu daralmış yüreği kullanaraktan Ölüversem şuracıkta Bakınca herkes orama burama Derler mi bir ağızdan: bu ölen de kim Hey tanrım! Bu ölen de kim, yani kim Yaşamış kendi adına.”
Sayfa 69 - YKY·Kitabı okudu
Alıntı