Kişi , kendi yaşamının anlamını oluşturabildiği ölçüde bir şahsiyet olur. Ama bunu başarabilmesi için önce kişinin kendi Anlam Verme Süreci ‘ nin farkına varması gerekir.
“Tanıştığım pek çok insanın ya kendine kapalı dünyaya açık ya da kendine açık dünyaya kapalı olduğunu gördüm.Bütün bu seyahatler ve keşiflerin bana kattığı en önemli şey , ‘kendine ve dünyaya açık olmak’ diyebilirim. “
Her insan, kendi olması karşılığında topluma bir bedel öder.
Az ya da çok, ama mutlaka bir bedel.Kimse bedelsiz kendi olamaz.
Bu bedel çoğu kez yalnızlıktır