"Başkalarının verdiği imkanla ışık saçan biri olma,başkalarının yardımıyla elde edilecek sükunete ihtiyaç duyma.Özetle bir adamın kendi başına dik durması gerekir,dik tutulması değil."
"İnsan aslında karmaşık bir varlık değil.Çoğunluğu zamanın büyük bir bölümünü yaşamak için kullanıyor,geriye kalanı ise,özgür oldukları küçük zaman diliminden öyle korkuyor ki ondan kurtulmanın yollarını deniyor."
"Genç insanların hayatlarının en güzel çağında,bütün sevinçlere alabildiğine çok kucak açabilecekleri zamanda birkaç güzel günü surat asarak biebirlerine zehir etmeleri ve ancak çok sonradan kaybettikleri şeyin telafisinin olanaksız olduğunu görmek canımı sıkar."