nemesis

nemesis
@betultarakcioglu
İçinde ölecek hiçbir şeyi kalmamış insana Tanrı acısın!
Sayfa 111·Kitabı okudu
Reklam
Ne şair olacak kadar mutsuz, ne filozof olacak kadar kayıtsız… Sadece uyanığım ben, ama mahkûm olacak kadar uyanık. ‘Başkalarını öldüren şeyler beni yaşatıyor.’ Yalnızlık üstüne söylenecek daha fazla bir şey yok...
Sayfa 69·Kitabı okudu
Sokaklarda dolaşırken, dünya öyle ya da böyle var gibidir. Ama camdan bir bakın: Her şey gerçek dışı olur. Nasıl oluyor da bir camın saydamlığı bizi hayattan bu kadar ayırabiliyor? Aslında bir pencere, bizi dünyadan, bir hapishanenin duvarına göre daha fazla ayırır. Hayata baka baka, sonunda unutursunuz onu.
Sayfa 67·Kitabı okudu
Ve insan kalbi: Tanrı'nın açık yarası.
Sayfa 24·Kitabı okudu
Ay, tanrının bıraktığı parmakizi gökyüzünde
Sayfa 139·Kitabı okudu
Reklam