Bu yaşıma kadar okumamış olmam ne üzücü. Harika bir kitaptı. İnsanın yüreğinin derinliklerine dokunanan cinsten. Herkesin okumasını tavsiye ediyorum. Ve diyorum ki keşke çocuklar hiç acı görmese, acıları erken tatmasa.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İki dostun ibretlik hayatı. Nereden bakarsanız bakın insana bir şeyler katıyor. Bir solukta okunabilecek harika bir kitaptı. Tadı damağımda kaldı. Ah Lennie ah…