Doğan Cüceloğlu'nun ilk defa bir kitabını okumuş biri olarak söyleyebilirim ki bu kitabı okuduktan sonra, kitaba başlamadan önce ki siz olmuyorsunuz. Kitap size hem karakter, hem kişilik hemde içinde bulunduğumuz toplum açısından birçok şey katıyor. Okumak isteyenlere öneririm. Tek birşey belirtmek isterim ki son 30 sayfada açıkçası ufaktan sıkılmaya başladım ama belki de bu benim kitabı yavaş okumamdan kaynaklanıyor olabilir. Şimdiden herkese iyi okumalar dilerim. Var mısın?Doğan CüceloğluDeniz Bayramoğlu
Var mısın?Doğan Cüceloğlu · Kronik Kitap · 202137,8bin okunma