Çünkü sevmek,yeni bir dil inşa etmektir.İki kişilik bir dil.. Çünkü aşkın olduğu yerde muhakkat kelam vardır, sessizlik değil. Harfin mürekkep olduğu bir yerde ise bir katre hüzün vardır, neşe değil.
Mürekkep denizlerinde beyaz bir sayfa gibi yelken açtım. Cezalı bir öğrenci gibi yüz kere, bin kere, on bin kere, alt alta ismini yazdım. Senin bile bilmediğin kelime oyunları yakaladım isminden.Harflerden fal baktım, hikayeler yazdım kaderine.Rotasız, harittasız, bata çıka ilerledim. Gün oldu su aldı gemim, yaralandı. Her gündoğumunda yeniden,yeniden sevdim seni.her günbatımında bir kez daha kaybettim.