Her kitapta daha fazla ne olabilir ki diyorum ama sevgili yazarımız beni yine şaşırttı. Açıkçası serinin 14. Kitabı olması beni üzüyor çünkü 15 final kitabı olacak. Artık Artemis ne zaman çevirmeyi uygun görürse o zaman onu da okuyabileceğim. Valkyrie'nin kardeşini korumak istemesini anlıyorum çünkü ben de bir ablayım. Alice'in ise onu bencillikle suçlaması konusunu düşündüm ve sanırım haklı. Büyüyle dolu bir evreni benden saklamak isteseler ben de çok sinirlenirdim jdndnd Evet Valkyrie'de kendince doğru olanı yapıyor ama bir yerde bu Alice'in hayatı olduğu için saygı duymak gerekiyor. Böyle yazsam da büyük ihtimalle Valkyrie ile aynı tepkiyi verirdim