İyi talihe güvensizlik, insanın yapısında vardır.Kötü zamanlarda, kendimizi korumakla meşgulüzdür.O konuda tedbirlerimiz hazırdır.Bizim türümüzde canlıların çaresiz kaldığı durum,iyi talihtir.Önce şaşırtır,sonra korkutur, sonra kızdırır,sonunda da mahveder bizi.
"İnsanın kendi içindeki günahı ayırıp izole etmesi zor."diye bir yorumda bulundu."Başkalarındakini görmek kolay,ama kendimizde olunca, günahlar hep bir ihtiyaç temeline ya da iyi niyet temeline oturur."