İyiliği seçersek yalnızca iyi olduğumuzu sanırız.İnsanları mutlu edeceğimizi.Onlara aşk, huzur ve tatmin vadettiğimizde iyilik yaptığımızı zannederiz.Oysa gerçeği görmelerini engelleriz ki bence bu da en büyük zalimliklerden biri.
Tanrım,bana değiştiremeyeceğim şeyleri kabul etme gücü, değiştirebileceğim şeyleri değiştirme cesareti ve bu ikisi arasındaki farkı anlayabilme sağduyusu ver.