BeyzasıNur

Hepimiz şu ya da bu biçimde deliyiz zaten
Sayfa 73·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Hep kabahat, daima aynı hayat sürülmekte,"
Sayfa 42 - Necip·Kitabı okuyor
Alıntı
Kalabalık içinde yalnız yaşamak, kalabalık içinde gezip beraber bir köşeye kaçmak,işte asıl zevk budur. İnsan kalpleri birbirine bağlayan bu bağları o zaman anlar.
Sayfa 33 - Süreyya·Kitabı okuyor
Alıntı
'Ben şuna inanıyorum ki, herkesin benliğinde kötü bir yön-yaradılıştan kusurlu olan bir yön- vardır. İnsan ne denli çabalarsa çabalasın bunu aşamaz'
Sayfa 79·Kitabı okuyor
Alıntı
"Gene de içten gelen duyguları mantıkla yönetmek şarttır.Ve benim kanımca katlanılacak güçlük, eldeki amaçla orantılı olmalıdır."
Sayfa 47·Kitabı okuyor
Alıntı