Birçok insan geçmişini silmek istediğini söylerdi hatta unutmak istediğini, geriye dönse o anı tamamen değiştireceğini. Benim öyle değildi. Ben sadece geçmişe gidip kendimi, aldığım kararları, sevindiğim ya da üzüldüğüm şeyleri izlemek isterdim, sonunu bile bile izlemek isterdim.