Zeynep

“Ağlarsam ayıp olur mu?” “Ağlamak asla ayıp değildir, sersem.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Büyükleri anlamak bazen ne kadar da zordu..”
“Hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına uğramıyorum..”
“Totoca ile bana seslendi: Çocuklar, yatma vakti geldi. Bunu derken bize baksa da artık biliyordu ki hepimiz çocukluğumuzu yitirmiştik..”
“Ortamınızın kurbanı olmak zorunda değilsiniz. Mimarı da olabilirsiniz..”