badak

badak
@beyoglundakitramvay

badak

, bir kitap okudu
Puan vermedi·50 syf.·
2026 2. kitabı
Herman Melville
7.8/10 · 15,5bin okunma
Reklam

badak

, bir kitap okudu
Puan vermedi·312 syf.·
2025 12. kitabı
Kemal Tahir
8.3/10 · 6,5bin okunma
Puan vermedi·464 syf.··
2025 9. kitabı
Bu konuda okuduğum 3. Kitap. İlk ikisi Yusuf Halacoglu'na aitti. Yazarın taraf topluluklardan birine mensup olmaması kitabı daha değerli kılıyor. Genel anlamda ölüm sayılarını, sebeplerini inceleyip imparatorluğun geri kalan durumuyla karşılaştırıyor. Ve en önemlisi merkezi hükumetin bir kastı var mıydı sorusunun peşine düşüyor. Güzel bir kaynak olduğunu düşünüyorum, altını çizerek ve not edilerek okunmasını öneririm.
1915: Osmanlı Ermenilerine Ne Oldu?Guenter Lewy · Timaş Yayınları · 201196 okunma
Reklam