Bu konuda okuduğum 3. Kitap. İlk ikisi Yusuf Halacoglu'na aitti. Yazarın taraf topluluklardan birine mensup olmaması kitabı daha değerli kılıyor. Genel anlamda ölüm sayılarını, sebeplerini inceleyip imparatorluğun geri kalan durumuyla karşılaştırıyor. Ve en önemlisi merkezi hükumetin bir kastı var mıydı sorusunun peşine düşüyor. Güzel bir kaynak olduğunu düşünüyorum, altını çizerek ve not edilerek okunmasını öneririm.