Yaşamak , yalnızca nefes almak değil; hayatın içinde bilfiil bulunmaktır. Organlarımızı, duygularımızı, kabiliyetlerimizi, bize var olduğumuzu hissettiren tüm özelliklerimizi kullanmaktır. En çok yaşayanlar, ömrü uzun yıllarla ölçülenler değil, hayatı en iyi sekilde hissedenlerdir.