Merak edip, öylesine aldığım bir kitaptı ama öylesine yazılmamıştı. Kitabı okurken her paragrafı çizmek, her sayfayı post-it ile işaretlemek istedim ve yaptım da.
Kitapta bir yanda savaşta her şeyini kaybetmiş Ülkü, diğer tarafta şehzade oğlu Semih var. Kitap tabii ki bu ikisinin aşkıyla sınırlı kalmayıp Tarih derslerinde, hiçbir yerde duymadığımız olayları derinlemesine anlattı. Azra Kohen'in kitapta tavsiye müzik vermesi ve araştırmamız için bize bıraktığı notlar ise azımsanamaz.
Kısacası okuyanların bir daha okumak istediği, okumayanların okuduktan sonra "Neden daha önceden okumadım bu kitabı" diyerek dövüneceği nitelikte bir kitap bana göre ️. Vakit kaybetmeyin derim .