b

İyileşme içeriden dışarı doğru olur.
Sayfa 99·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Her zorlu olay sonrasında değişir ve dönüşürüz. Acılarımızın üzerinde yükseliriz. Biz bu dünyanın ve sonsuz zamanın yalnız varlıklarıyız. Yaşadığımız iyi ya da kötü şeylerde bir anlam buldukça hayatımız daha tatminkâr hâle gelir. 
Sayfa 99·Kitabı okudu
Kimse zor olaylar yaşadıktan sonra aynı kişi olmaz; değişir, dönüşür. Hem iyileşme sürecinde hem de sonrasında.
Sayfa 99·Kitabı okudu
İyileşmek demek yaşadığın şeylerin etkisinden tamamen kurtulmak değildir. Hayat psikolojiden büyük…
Sayfa 98·Kitabı okudu
Yapraklarını açmış, çiçeklenmeyi bekliyor sadece.
Sayfa 96·Kitabı okudu