Beyza

Beyza
@beyznb
“Yalnızlık bir yağmurun yağışıdır. Islanmaktır anadan üryan. Tekliğini kuşanıp, alıp başını gitmektir, bir başka ülkeye. Kutuplar mı olur, ekvator mu? Ne güzeldir kim bilir bir evinde buzların dost eliyle serinlemek...”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bazı yaralar kısa zamanda kapanmayacak, hatta belki de asla iyileşmeyecek kadar derindir.”
“Uyku bize dünyadan ve onu dolduran tüm acıdan kaçabileceğimiz bir sığınak sağlar.”

Beyza

, bir kitap okudu
Puan vermedi·167 syf.·
28 saatte okudu
·
2021 5. kitabı
Mehmed Uzun
9.2/10 · 4.623 okunma
"Niye bu kan, bu kin, bu öfke, bu nefret; ey geçmişinden, deneylerinden hiçbir ders çıkarmayan, hemencecik çılgınlığın ve şiddetin cazibesine kapılan, hep "ben", hep "biz" diyen unutkan insanoğlu!"
Sayfa 30·Kitabı okudu