beyza

beyza
@beyzsb
kitaplarım ve ben
“O kadar çok şeye sahibim, ama ona olan duygularım her şeyi yutuyor; o kadar çok şeye sahibim, ama o olmayınca her şey değersiz.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Hem kendimle fazlasıyla meşgul olduğumdan, hem de iç dünyam fazlasıyla fırtınalı olduğundan, başkalarını kendi haline bırakmayı yeğliyorum, keşke onlar da benimle uğraşmasa.”
“Bu sorunlar çözümsüzdür diyerek hiçbir şey yapmadan oturup kalmanın, salt düşünmenin ve acı çekmenin zamanı değildi. Hemen, şu anda, çabucak bir şeyler yapması gerekirdi. Ya bunları yapacaktı ya da… — Ya da yaşamaktan büsbütün vazgeçeceksin!” diye bağırdı.
“Kendi evim olduğu zaman müthiş bir kütüphanem olmazsa mutsuz olurum.”
“Aynı kitapları okumadığımıza eminim, aynı duygularla okumadığımıza da eminim.”