Yokluk korkusu hariç, hiçbir canlının doğasında açgözlülük bulunmaz. İnsan örneğinde ise bunun istisnası gösteriş: Yani bir kişinin, gereksiz fazlalıklara başka insanlardan daha çok sahip olduğunu gösterme merakı.
İnsanlara korkunç cezalar vermektense herkese geçim imkanı sunmak, onları önce hırsız sonra da ceset olmaya iten ürkütücü zorunluluğu ortadan kaldırmak bana çok daha anlamlı geliyor.