Küçücük bir çağrışım,bir daha gün yüzü görmesin diye üzerine ağır taştan örtüler serdiğim sevimsiz hatıraları kolayca ortaya çıkarıveriyordu.Unutmak diye bir şey yok; unutmak,varlığına inanç beslediğimiz uzak bir ihtimal olarak bizi ayakta tutuyor, o kadar. Başka şeyler düşünmeye çalıştıkça, geçmişin top atışları enkaza çevirip beni savunmasız bıraktı.Bütün direnmelerime rağmen, hatırlamaya devam ediyordum.