"Eğer hayatta tutunmak ve yaşamak için çok güzel bir nedenin varsa ve onun varlığı, onun bir gülümsemesi, mutlu olması, yaşadığın tüm kötülükleri unutturuyorsa, ben yaşamamam gereken şeyler yaşadım ama o yaşamasın diyorsan, hayata bir yerinden tutunmak için ihtiyaç duyduğun güce de ulaşmışsındır işte o zaman."
Çünkü sevmek kadar değerliydi sevildiğini bilmek. Çünkü mutlu olmak kadar güzeldi, birilerini mutlu etmek. Çünkü gülmek kadar güzeldi, sevdiklerinin gülümsemesine neden olmak.
"Orkidelerin yıl içerisinde ne kadar çiçek açacağı,onu yetiştiren ve bakan kişiyle arasında kurduğu bağa bağlı olduğunu biliyor muydun? Yani onun da insanlar gibi, sevildiğini hissettiği anda yüzü gülüyor."