Bir Ramazan ayına daha kavuştuk çok şükür. Ramazan ayını dolu dolu tövbe ve ibadet ile geçirip daha sonrasında hayatımızın tamamını Ramazan gibi yaşamak nasip olur inşallah. Hepimizin ibadetleri, oruçları inşallah kabul olur, herkese hayırlı ramazanlar.