Bir gün, "benim için şiir yazdın mı hiç" demiştin.
Göstermiştim, " şu heves sensin, şu incinmiş gurur sen, şu utangaç aşk, şu Posta Caddesi'ndeki daktilo sesi, çocukların okul dönüşü sevinci sen."
Kuşkuyla bakmıştın yüzüme.
Kirpiklerim içime dökülüvermişti.