"Yalnızlık derinleşiyor. Sezgilerin de sardunyaların kokusuyla, dolunayla ve olgunlaşan acıyla derinleştiğini hissediyorum. Acı içime işliyor, jilet gibi keskin; kopkoyu bir kan dolaşıyor damarlarımda."
" Kısacık bir hikâyeydi ama o kadar güzeldi ki... Hani şey gibi, bir radyoda çok sevdiğin bir şarkıya denk gelirsin tam sesini açacağın sırada şarkı biter ya..."