yarım bıraktığım seriler, bir türlü ısınamadım, belki zamanlamam iyi deildi, belki bende bir sorun vardı, ama bir türlü ısınamadım her seferinde başlıyorum 2-3 sayfa sona gerisini getiremiyorum, valla okuyun beğenirseniz siz tavsiye edin canım ya.. ben yapamıyorum olmuyor... :/
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
malesef üzülerek çok met edemeyeceğim bir seri, sanki hiç acelesi yokmuş gibi anlatılmış ama serinin son kitabında bir anda hooopp oldu da bittiye getirilmiş bir seri...diğer serilerin yanında çok yavan ve sönkük kalıyor... üzülerek okuma sırasında en son yer alması gereken serilerden... :(
Dan Brown' u gerçekten cok severek takip ederim, zekasına hayran olduğum bir yazar, tüm kitapları severek okudum, cehennem ayrı bir yer etti bende, kötü karekterlerin bile aslında iyi olduğu (bence) değişik bir ihkaye.. filminide bekliyorum... Dan Brown kesinlikle yazmaya devam etmeli...
Yazarın çıkardığı serilerde türkçeye basılmış en son kitapları bu seridir, yazarın okuduğum diğer kitapları arasında nerdeyse en başarılı diyebileceğim 3 leme... her ne kadar eleştirmenler yazarın kendini ve karakterleri tekrarladığını iddea etsede, kesinlike öle olmadığı kanaatindeyim, muazzam tasarlanmış bir kurgu ya sahip...fantastik serilere merakı olanlara tavsiye edilir.. (geçmiş serilerden başlamakta fayda var)