Üzerinde bu kadar durup düşünmeye, işleri zorlaştırmaya, yollara düşüp sağda solda aramaya, ona buna sormaya, envai çeşit ritüeller, fenomenler yaşam stilleri oluşturmaya dahi gerek yok.
Çünkü çabaladıkça imkânsızlaşan bir şey mutluluk.
Evet, bu bir sanat..
Bir yalınlık, basitlik ve sadelik sanatı..
"Düşüncelerin toplumun yararına
değilse, baska şeyler düşünerek
hayatının geri kalanını boşa
harcama... Başkalarının neyi
neden yaptığını, neyi neden
söylediğini ve ne planladıklarını
düşünerek, kendi yönetici aklını
ihmal ettikçe, sağlayabileceğin
faydalardan geri kalırsın..."